پیکه شادمان از تجربه ای که کسب کرده است.

مدافع مرکزی بارسا به تلویزیون بارسا گفت که ما شاهد بهترین تیم بارسلونا در برابر رئال سوسیه داد بودیم، در باشگاهی که برد صرفا کافی نیست.

جو کلی تیم بارسا پس از پیروزی 4-0 برابر سوسیه داد رضایت بخش است. یکی از بازیکنان تیم، جرارد پیکه، به تلویزیون بارسلونا اینچنین گفت: «این بازی به عنوان نمونه ای است از کارهایی که ما میخواهیم انجام دهیم. ما در برابر والکاس و آژاکس جنگیدیم اما جو کنونی تیم اکنون مناسب است. شاید این بهترین نمایش ما بود، ما پیوسته به دنبال گلزنی بودیم. به طور کلی این بازی بزرگی بود برابر تیمی که در لیگ قهرمانان حضور داردت».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ما بارسا هستیم

مدافع بارسا همچنین درمورد مشکل مالکیت توپ بارسلونا در برابر رایو وایکانو به صراحت گفت: «چه بحثی؟ ما بارسا هستیم. ما میدانیم چه کارهایی باید انجام دهیم. فقط برد کافی نیست. ما همچنین باید فوتبال خوبی بازی کنیم، برای کسانیکه نمیدانند». او همچنین اضافه کرد که «بارسا تنها تیمی است که میتواند 4-0 بازی را ببرد و مردم فقط به درصد مالکیت توپ نگاه می کنند. اما ما از آمارها آگاه هستیم. امروز بهترین های ما را دیدید اما روزهای دیگر اینچنین نیست و ما باید خیلی چیزها را تغییر دهیم. اگر توانایی های بیشتری داشته باشیم میتوانیم بازی بهتری ارائه دهیم. این همان چیزی است که تاتا آن را کم کم به ما میفهماند و این خیلی خوب است».




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:, | 1:53 | نویسنده : Po0Ya |