باز هم بی عدالتی

بحث نیمکت نشینی دروازه بان مادریدی ها بحثی داغ در دنیای فوتبال می باشد و امکان ندارد که رسانه ها مبسوط به آن نپردازند. مطبوعات ، علی الخصوص رسانه های مادرید مانند مارکا و آ اس همواره این مسئله را سوژه مقالات خود قرار می دهند و به آن می پردازند و این بازیکن و نیمکت نشینی اش را به قدری بزرگ جلوه می دهند که هر کسی را به فکر وا میدارد که مگر چه اتفاق مهمی در دنیای فوتبال افتاده است؟؟!!! 

آنها به قدری دروازه بان مادریدی ها را مظلوم جلوه میدهند که دل جنبش حماس با دیدن وضعیت کاپیتان مادریدی ها درد و آوارگی خود را فراموش میکند و برای این بازیکن خون دل میخورد. مادریدی ها اصولا اسطوره سوز هستند و بودند و نمیتوان به این اخلاق آنها ایرادی گرفت؛ چون سالهاست که این کار را انجام می دهند و نمونه اش را در تاریخ میتوان به وفور یافت. 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


نمونه بارز آن رائول گونزالس، کاپیتان اسطوره ای مادریدی هاست که به طرز تاسف باری درب های خروج برنابئو را به او نشان دادند و به طور محترمانه ای او را از باشگاه اخراج کردند و این امر برای هواداران تیم مادریدی به قدری دردناک بود که درد آن هنوز التیام نیافته است و هر بار با شنیدن نام رائول آه از نهاد هواداران مادریدی بیرون می آید. فرناندو هیرو و گوتی نمونه های دیگری هستند که آنها هم با بی مهری از این تیم کنار گذاشته شدند.




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 5 مهر 1392برچسب:, | 16:1 | نویسنده : Po0Ya |