بارترا در آستانه سومین حضور پیاپی خود در ترکیب اصلی


مدافع وسط بارسا که در بازی مقابل تیم های آلمریا و گلاسکو در ترکیب اصلی قرار داشت، از شرایط خود ابراز رضایت کرد. بارترا اظهار داشت که هیچ برنامه ای برای ترک باشگاه ندارد و از بازیکنان و کادر فنی برای اعتماد ی که به وی داشته اند تشکر کرد.

مارک بارترا بازیکنی است که از فرصت های خود استفاده می کند. امسال، مصدومیت ماسکرانو مقابل رئال سوسیه داد موجب شد که او در نیمه دوم به میدان برود. او در اولین بازی خود یک گل به ثمر رساند و از آن زمان به بعد با انجام بازی های درخشان موفق به کسب جایگاهی در بین یازده بازیکن اصلی تیم در برابر آلمریا (0-2) و سلتیک (0-1) شد. او در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «من بسیار خوشحالم . من فکر می کنم ماندن در این سطح بسیار مهم است».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


مدافع وسط آبی اناری ها توضیح داد: «از اعتمادی که به من داشته اند خوشحال هستم. تاتا حتی یک بار هم در مورد بازی دادن من تردید نکرده است». او درباره هم تیمی های خود گفت: « کم کم احساس می کنم که من بیشتر مورد توجه قرار می گیرم. من همواره در حال رقابت با آنها و همچنین یادگیری از آنها در تمرینات بوده ام. من چیزهای زیادی از بازیکنان بزرگتر، برخی از بهترین ها در جهان یاد گرفته ام. سعی می کنم توجه بیش تری داشته باشم و به یادگیری ام ادامه دهم ».




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 13 مهر 1392برچسب:, | 20:46 | نویسنده : Po0Ya |