بارترا؛ استوار و جاه طلب
مارک بارتراگفت: «من احساس بلوغ و اعتماد به نفس بیشتری می کنم. یک سال تجربه بیشتر و احساس عالی دارم». مدافع مرکزی بارسا افزود: «می توانم تمام زمینه های بازی ام را بهبود ببخشم، حتی در زمینه هایی که در حال حاضر نقطه قوت من است».

بعد از پیروزی 4-1 در برابر وایادولید، مارک بارترا در برنامه ال مارکادور در تلویزیون بارسا در مورد او در ترکیب قرار گرفتن در سه بازی گذشته، فرم خود را و چیزهایی که این باریکن 22 ساله در آن باید بهبود یابد به صحبت پرداخت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

«بازی کردن من پاداشی ست برای تمام سال هایی که در اینجا تلاش کردم. این یک پاداش برای سابقه من است و در حال حاضر اعتماد به نفس من بالا است، اما نه خیلی بالا». بارترا افزود: «هر بازیکن حرفه ای زمانی که بازی می کند آرام است، اما تمام کاری که می توانم انجام دهم انجام کار سخت در تمرین و داشتن بهترین عملکرد در زمان به دست آوردن شانس بازی است».

وی در مورد مربی اول تیم، جراردو مارتینو گفت: «سیستم چرخشی او ما را هوشیار نگه می دارد. این بدان معناست که همه ما باید آماده باشیم و تنها 11 بازیکن نیستند که می توانند برنده جام ها شوند».

بارترا که برابر وایادولید 58 پاس سالم و 12 توپ ربایی داشت، در مورد هم تیمی جدید خود نیمار نیز صحبت کرد: «او یک بازیکن دیگر است و به خوبی در تیم جا افتاده. کاری که او در زمین می کند همان است که در تمرینات انجام می دهد، و این شجاعت اوست». در نهایت، او از هدف خود در فصل 2013/14 گفت: «می خواهم همچنان شاد و جاه طلب باشم. می توانم تمام زمینه های بازی ام را بهبود ببخشم، حتی در زمینه هایی که در حال حاضر نقطه قوت من است».
 



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, | 15:40 | نویسنده : Po0Ya |