اینیستا: دیه‌گو کاستا بازیکنی بی نظیر است

 

آندرس اینیستا،ستاره بارسا،دیگو کاستا،مهاجم اتلتیکو مادرید را بازیکنی تقریبا بی نظیر دانست و از حضور او در تیم ملی اسپانیا استقبال کرد.

 

 

 

 

 

این مهاجم برزیلی الاصل به تازگی اعلام کرد که می خواهد برای تیم ملی اسپانیا بازی کند و اکنون در انتظار اجازه فیفاست. اینیستا معتقد است که کاستا شایسته پیدا کردن فرصتی برای بازی در ترکیب لاروخاست.

 

او به کاده نا سر گفت:" اگر دیه گو کاستا بتواند برای اسپانیا بازی کند، سرمربی او را به عنوان بازیکن مهمی برای تیم در نظر خواهد داشت.او به عنوان یک مهاجم، در سطحی تقریبا بی نظیر بازی می کند.

اگر او به تیم اسپانیا بیاید، یکی از بازیکنان تیم خواهد بود، مثل بقیه. در تیم، تنها مسئله مهم نمایش بازیکن است."

هرچند کاستا نمی تواند اسپانیا را در دو دیدار پیش رو مقابل بلاروس و گرجستان همراهی کند اما دل بوسکه برای این دو دیدار برای اولین بار از میچو، مهاجم سوانسی و آلبرتو موره نو، مدافع سویا، دعوت کرد.

" فکر می کنم بازیکنان خوبی داریم و نمایش های خوب آنها باعث شده تا به تیم ملی دعوت شوند. وقتی اینجا هستید، یعنی با شایستگی آن را به دست آورده اید. ما تلاش می کنیم تا آنها در تیم در تیم احساس راحتی کنند."

اسپانیا با کسب چهار امتیاز از دو دیدار پیش رو، می تواند صعودش به جام جهانی را قطعی کند و اینیستا معتقد است که هم تیمی هایش این فرصت را از دست نخواهند داد.

" ما باید به جام جهانی برزیل برسیم. شرایط خیلی خوب پیش می رود اما تا کارمان را انجام ندادیم، نمی توانیم در مورد آن صحبت کنیم. همه می خواهند به برزیل بروند تا از قهرمانی مان دفاع کنیم."

 

 




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 مهر 1392برچسب:, | 11:31 | نویسنده : Po0Ya |