خولیو سالیناس: «بارسا عالی بازی می کند»

خولیو سالیناس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بارسا از سبک بازی بارسا و ابتکارات مارتینو در ایجاد تغییراتی در بازی تیمی آبی اناری ها بسیار تمجید کرد.

خولینو سالیناس در گفتگو با بارسا تی وی اذعان داشت که بارسا تیمی مقتدر به نظر می رسد: «آنها عالی بازی می کنند. رکورد باشگاه را در ابتدای فصل شکستند و به رکورد تمام لیگ در حال نزدیک شدن هستند؛ هرچند اتلتیکو مادرید حریفی جدی برای آنها خواهد بود. ما همه از بارسا انتظار زیادی داریم و آنها نیز سطح انتظارات را بالا برده اند به حدی که دیگر تنها یک برد 4-0 کافی نیست، باید چشم نواز بازی کنند و هیچ ضعفی از خود نشان ندهند».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


حال و آینده

سالیناس معتقد است که بارسا از تیمی خوب و همچنین بازیکنان جوانی که آینده ساز تیم هستند، برخوردار است. این روند، نوید یک ترکیب ایده آل برای حال و آینده بارسا است. سالیناس گفت: «نیمار جونیور می تواند چیزهای خوبی برای تیم فراهم آورد و من فکر می کنم که هواداران می توانند پنج یا شش تا از بهترین بازیکنان جهان را در اینجا مشاهده کنند». در جواب به سوال شیوه بازی بارسا سالیناس قاطعانه پاسخ داد: «این سبک هیچ گاه تغییر نخواهد کرد. بارسا شیوه روشنی برای بازی دارد و هیچ گاه آن را تغییر نخواهد داد، چون این مدل در تمام مراحل به باشگاه تزریق شده است».




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 19 مهر 1392برچسب:, | 17:53 | نویسنده : Po0Ya |