حرف های مهم مارتینیو

مارتینو : این جام مال تیتو است

زمانی که برای یک جام می جنگی، آنچه مهم است فتح آن است. حالا اسمش هر چه می خواهد باشد. ما می خواستیم با سرعت بالا و دقت زیاد جام را مال خودمان کنیم.


تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا در پایان بازی تیمش برابر اتلتیکو مادرید که با کسب اولین جام قهرمانی این فصل بارسا همراه بود در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

فرصت های کم گلزنی: من این طور فکر نمی کنم. ما یک پنالتی داشتیم و نیمار و مسی فرصت های متعددی داشتند. آیا این فرصت ها در مقایسه با مالکیتی که بر توپ داشتیم کم بود؟ نه. بیشترین موقعیت های بارز گلزنی را ما داشتیم. ۳ شوت به دروازه داشتیم و والدس ۲ توپ را مهار کرد. آنها ۲ بار به دروازه ما رسیدند و والدس مانع از گلزنی آنها شد. باید برخی مسائل را اصلاح کنیم.

داوری: من هیچ حرفی برای گفتن در مورد داور ندارم.

نیمکت نشینی اینیستا: به نظر من در بازی چهارشنبه باید این ۱۱ نفر را به میدان می فرستادم. دیگر حرفی برای گفتن نیست.

ویلانووا: این دقیقا چیزی است که قبل از بازی هم گفتم. هیچ چیزی تغییر نکرده. این فینال را عملکرد خوب پارسال تیم، پیش روی ما گذاشت. اگر قهرمان شدیم، این قهرمانی مال تیتو و اعضای کادر فنی است.

ارسال های بلند: تساوی در بازی رفت هم با ارسال های بلند به دست آمد. گاهی وقت ها نیاز است که با توپ های بلند بازی کرد. ما در این بازی هم سعی کردیم که با ۵ بازیکن میانی این سیاست را دنبال کنیم. همان طور که در بازی رفت هم اتفاق افتاد، وقتی حریف از نظر فیزیکی قوی است باید این طور بازی کرد.

خطاها: این خطاها اتفاق افتاد. فکر می کنم اتلتیکو ۲۳ خطا داشت و بارسا ۱۰ تا.

۴۰ روز تمرین و حالا جشن قهرمانی: این قهرمانی مال بازیکنان است؛ چون شایستگی اش را دارند.

سطح فوتبالی بارسا: زمانی که برای یک جام می جنگی، آنچه مهم است فتح آن است. حالا اسمش هر چه می خواهد باشد. ما می خواستیم با سرعت بالا و دقت زیاد جام را مال خودمان کنیم. فصل تازه شروع شده و به نظرم اصلا بد نیست. ما می بایست دوباره حس می کردیم که قوی هستیم. شاید تیم ما و رئال بیش از سایر تیم ها روی فرم هستند.

مسی: من با مسی صحبت کردم. به نظر من خیلی هیجان انگیز است که او پست بازی اش را تغییر دهد. او ممکن است از گلزنی دور شود ولی در مصاف های تک به تک خیلی ساده تر از سد حریفان عبور می کند.

مسی و نیمار: هر کدام از آنها بازی خوبی را انجام دادند؛ درست است که خیلی با هم مشارکت نداشتند، چون زیاد همدیگر را پیدا نمی کردند. نیمار کمی عقب تر بود و لئو هر زمانی که عقب می رفت در سوی دیگر میدان بود. شرایط فیزیکی با انجام بازی های بیشتر بهتر می شود و ما نمی توانیم در ابتدای فصل در مورد بازیکنان ریسک کنیم.



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, | 18:38 | نویسنده : Po0Ya |