بوسکتس: «پیروزی برابر اوساسونا انگیزه خوبی برای ال کلاسیکو خواهد بود»

هافبک بارسلونا بر اهمیت پیروزی در بازی شنبه تاکید کرد و همچنین اشاره کرد که پیروزی در پامپلونا همواره سخت بوده است اما تیم برای کسب سه امتیاز به میدان می رود.

بوسکتس تمام تمرکز خود را بروی بازی شنبه معطوف کرده است. او اشتیاقی برای صحبت درباره بازی ال کلاسیکوی پیش رو ندارد. او در کنفرانس خبری عصر دیروز گفت: «بازی روز شنبه بسیار مهم است و ما بازیکنان می دانیم که ابتدا بازی با اساسونا را در پیش داریم و آنها به اندازه کافی حریف سرسختی هستند که ما را از فکر کردن به ال کلاسیکو باز دارند. ما همیشه بازی های سختی در زمین آنها داشته ایم، اما سعی می کنیم تا با سه امتیاز به خانه بازگردیم». بوسکتس تصریح کرد که هیچ چیزی بیشتر از پیروزی در بازی شنبه نمی تواند انگیزه تیم را بالا ببرد. او گفت: «پیروزی در پامپلونا بهترین انگیزه برای رویارویی با رئال در ال کلاسیکو است».

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


از بوسکتس درباره رکورد بهترین شروع بارسا در رقابت های لالیگا پرسیده شد و اینکه امکان شکستن رکورد بهترین شروع تاریخ لالیگا توسط آبی اناری ها وجود دارد یا خیر؛ رکوردی که با پیروزی برابر اوساسونا و ال کلاسیکو حاصل می شود. بوسکتس در جواب گفت: «کاملاً واضح است که ثبت رکوردی بهتر مستلزم کسب امتیاز بیشتر است، اما رکوردشکنی شما را به قهرمانی نمی رساند و همچنین ما نیز نمی توانیم اتلتیکو مادرید را نادیده بگیریم».




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 مهر 1392برچسب:, | 17:43 | نویسنده : Po0Ya |