الکس فرگوسن: «بارسلونا بهترین تیمی است که با آن مواجه شدم»

سرمربی اسکاتلندی و اسطوره ای منچستر یونایتد در کتاب زندگی نامه خود اعلام کرد که بارسلونای گواردیولا، بهترین حریفی بود که او در طول عمر پربار مربیگری خود با آن روبرو شده است.

دو تیم بارسلونا و منچستر یونایتد، بارها در قالب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفتند، اما سر الکس فرگوسن تنها از تیمی یاد می کند که تیمش را در فینال لیگ قهرمانان شکست داد. در سال 2009، بارسا با دو گل مسی و اتوئو، منچستر یونایتد را در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در شهر رم شکست داد. تنها دو سال بعد و اینبار در ورزشگاه ومبلی، خانه ی فوتبال انگلستان، فینال شهر رم تکرار شد. بارسا بازی بهتری ارائه کرد و با سه گل مسی، پدرو و ویا در عرض شش سال سومین قهرمانی خود را جشن گرفت.

.: سايت تخصصي هواداران بارسلونا درايران :.


سر الکس فرگوسن با کارنامه ای درخشان که شامل دو قهرمانی لیگ قهرمانان و سیزده قهرمانی لیگ جزیره است، بهترین سرمربی تاریخ شیاطین سرخ است، اما او در جدیدترین زندگی نامه خود، بدون هیچ تردیدی نام بارسلونا را به عنوان بهترین رقیب خود معرفی می کند. او گفت: «بارسا بهترین حریفی بود که مقابل منچستر یونایتد با هدایت من قرار گرفت». او همچنین به تمجید از سبک بازی و پاس های سرعتی بازیکنان توانای آبی اناری پرداخت و اشاره کرد که این سبک فوتبال دنیا را متحول کرد. فرگوسن گفت: «هرگز مقابل این حریف بزرگ احساس حسادت نکردم اما از شکست مقابل آنها احساس تاسف می کردم، اما هرگز حس حسادت نداشتم».




Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:, | 22:31 | نویسنده : Po0Ya |