اخبار جدید فوتبال

فرانک ریبری بقهترین بازیکن اروپا شد

به گزارش تعامل، امشب مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا برگزار شد و در نهایت فرانک ریبری این عنوان را به خود اختصاص داد.

ریبری جایزه اش را از دست هموطن خود میشل پلاتینی دریافت کرد.

لیونل مسی و کریس رونالدو نتوانستند عنوان بهترین بازیکن را کسب کنند ضمن اینکه رونالدو در این مراسم حضور نداشت.

در این رای گیری ریبری 36 رای را به خود اختصاص داد، مسی به 13 رای رسید و رونالدو تنها 3 رای کسب کرد.

 


فرانک ریبری هافبک فرانسوی بایرن مونیخ با پشت سرگذاشتن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از ایسنا، لیونل مسی در صفحه اجتماعی خود انتخاب ریبری را به عنوان بهترین بازیکن اروپا تبریک گفت: " کسب این افتخار را به ریبری تبریک می گویم. این افتخار مبارک او باد."

لیونل مسی در مراسم یوفا شرکت کرد و با ریبری عکس یادگاری گرفت این در حالی است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید حاضر به شرکت در این مراسم نشد.

فرانک ریبری در این رای گیری با 36 رای بالاتر از لیونل مسی (13 رای) و کریستیانورونالدو(3 رای) ایستاد. این بازیکن فرانسوی پیش از پیوستن به بایرن مونیخ، در مارسی فرانسه درخشش خیره کننده ای از خود نشان داد.

 


مسی پیشنهاد رءال را رد کرد


آخرین اخبار از جهان فوتبال::

دو هفته پیش ادواردو آندا، سر دبیر پیشین روزنامه مارکا اسپانیا ادعا کرد که رئال مادرید قصد دارد با 100 میلیون یورویی که از فروش کریستیانو رونالدو به جیب می‌زند، لیونل مسی - ستاره آرژانتینی بارسلونا را با 200 میلیون یورو به خدمت گیرد.

pabetoop.mihanblog.com

روز گذشته (شنبه) سایت رسمی رئال مادرید به نقل از برنامه تلویزیون «فوتبال مارکا» نوشت که مسی پیش از بازگشت به ایالت کاتالونیا، پیشنهاد نجومی200 میلیون یورویی و حقوق ماهیانه 20 میلیون یورویی رئال مادرید را رد کرد، اما با این حال رئال مادرید قصد دارد که این رقم را تا 250 میلیون یورو که رقم فسخ قرارداد مسی با بارسلونا است، بالا برد.

این انتقال اگر چه که تا حدودی بعید به نظر می‌رسید، اما نباید فراموش کرد که پیش از این لویس فیگو، ستاره سالهای پیش بارسلونا در چنین شرایطی به رئال مادرید پیوست، چه بسا رئال مادرید می‌خواهد با رقمی بالاتر سناریوی فیگو را بار دیگر تکرار کند و ضربه‌ای دیگر به پیکره آبی ـ اناری‌ها وارد کند.

 


 

 



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 13:30 | نویسنده : Po0Ya |