اخبار مارتینیو درباره ی اهمیت بازی های لیگ

سرمربی بارسلونا از فرصت ایجاد شده برای آمادگی بیشتر تیم ابراز رضایت کرد و براز داشت که وقفه ای که به دلیل بازی های ملی ایجاد شد نباید بهانه ای برای عدم ارائه بازی خوب مقابل سویا باشد.

تاتا مارتینو برای ایجاد آمادگی در تیم برای بازی های پیش رو از تمام پنج حس خود استفاده کرد و اعتقاد دارد که وقفه ایجاد شده برای انجام بازی های ملی و همچنین آغاز رقابت های لیگ قهرمانان نمی تواند تاثیر منفی بروی کیفیت بازی آنها بگذارد. او گفت: «ما برای شروع لیگ قهرمانان بسیار مشتاق هستیم، اما باید در تک تک بازی های لیگ خود دقت کافی را به خرج دهیم. باید در تمامی 38 بازی لیگ با دقت عمل کنید تا مطمئن و آسوده خاطر باشید که به هیچ تیمی اجازه بهره برداری نمی دهید و انجام بازی های ملی نمی تواند عذر و بهانه ای برای عدم ارائه بهترین عملکرد ما در بازی مقابل سویا باشد».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


سرمربی بارسا از وضعیت بازیکنان تیم پس از بازگشت از بازی های ملی خود ابراز رضایت کرد و همچنین تصمیم گرفت تا به پدرو استراحت بدهد، زیرا: «ما باید ببینیم که هر بازیکن چه مقدار بازی کرد و پدرو هم تلاش فراوانی در بازی مقابل شیلی از خود نشان داد و انرژی زیادی صرف کرد». همچنین مارتینو درباره زوج مسی و نیمار صحبت کرد و با توجه به بازی های سختی که این دو بازیکن پشت سر گذاشتند، او گفت: «باید دید که تا روز بازی آنها به چه میزان آمادگی می رسند و باید ببینیم که آیا می توانند تمام زمان بازی را در میدان حضور داشته باشند یا خیر».

تاتا افزود: «ضعفی در کار نخواهد بود و ما به قدر کافی زمان برای آماده شدن برای این بازی را داریم. امیدوارم که بتوانیم همانند نیمه اول بازی با والنسیا نمایشی خوب را داشته باشیم که بهترین بازی ما از آغاز فصل تا کنون بود». مارتینو این بازی را اینگونه ارزیابی کرد: «بازی سختی خواهد بودT همانند همه بازی هایی که با تیم های اونای امری داشتیم. او گاهی فقط برای دفاع به اینجا می آید و در بقیه اوقات بازی فشار را بر حریف وارد می کند. ما باید برای هر دو وضعیت خود را آماده کنیم».

کارلس پویول توانست تا خود را به بخشی از تمرینات تیم برساند و این مسئله قطعا خبر خوبی برای مارتینو است. او با خوشحالی گفت: «این به این معنی است که ما سومین مدافع وسط خود را نیز در اختیار داریم که خیلی افراد درباره آن صحبت می کنند، و همچنین تیم نیز کاپیتان خود را دوباره در اختیار دارد. او از اینکه توانست برای اولین بار بخشی از تمرین را انجام دهد بسیار خوشحال بود. مطمئنم که هفته سختی را در پیش رو خواهد داشت و پس از بازی مقابل سوسیداد باید تمرینات عادی را برای او تدارک ببینیم».

تاتا مارتینو درباره سایر مسائلی که پیرامون باشگاه مطرح شده است سخن گفت و مخصوصاً درباره مصاحبه اخیر پیکه که درباره سبک بازی تیم اظهار نظر کرده بود صحبت کرد و گفت که او از این سخنان منظور بدی نداشته. تاتا تاکید کرد: «او چیز بدی نگفت. او از مدل بازی ما بسیار خوشحال است اما رقیبان ما این این جملات استفاده کردند».

او همچنین به خطاهایی که بازیکنان حریف بروی نیمار مرتکب می شوند اشاره کرد و گفت: «وقتی بر روی نیمار خطا می شود او باید بلند شود، بایستد و توپ را روی زمین قرار دهد و بازی را ادامه دهد، فقط همین». تاتا درباره مسی هم گفت: «ما نباید هیچ تقاضایی از فدراسیون فوتبال آرژانتین برای عدم دعوت از مسی برای بازی های ملی داشته باشیم، زیرا او همیشه دوست دارد تا برای کشورش بازی کند».



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 19:17 | نویسنده : Po0Ya |