رکورد بارسای ب برابر رئال مادرید کاستیا در مینی استادی

ر 17 بازی برگزار شده بین دو تیم در بارسای ب و رئال مادرید کاستیا، آبی و اناری ها موفق به کسب هشت برد، چهار تساوی و پنج شکست شدند.

یکشنبه این هفته مینی استادی شاهد یکی از پرشور ترین بازیهای لیگ ادلانته خواهد بود. و یکی از حساس ترین بازی ها که مصاف تیم رزرو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید است: مینی کلاسیکو.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تیم رزرو رئال مادرید 17 بار در مینی استادی به میدان رفته که هشت بار شکست خورده، چهار تساوی به دست آورده و و موفق به کسب پنج پیروزی شده است. اولین مسابقه بین دو تیم، در ورزشگاه فابرا ای کوت (بارسا ب از سال 1982 به بعد بازی های خانگی خود را در مینی استادی برگزار کرد) در فصل 1974/75 و در قالب جام حذفی برگزار شد که در آن دیدار بارسای ب به لطف گل های تنته سانچز و دوران، کاستیا را 2-0 شکست داد و با وجود شکست 3-2 در بازی برگشت، توانست به دور بعد راه یابد.

دیدارهای هیجان انگیز دهه 90 

سال ها بعد، در سال 1994، بارسای ب کاستیا را 4-1 و به لطف دو گل یوردی کرویف و گل های لوئیس کامبرانوس و سلادس درهم کوبید. اما اگر شما از یکی از طرفداران بارسا بخواهید که مصاف مورد علاقه خود بین دو تیم را به یاد بیاورد، به احتمال زیاد به پیروزی 5-0 که درپلی اف و برای حضور در دسته دوم فصل 98-1997 برگزار شد اشاره می کند. بارسای ب با ژاوی، پویول، گابری، لوئیس گارسیا و فرانسس آرنائو در ترکیب تیم، کاستیای میگوئل انگل پرتغالی را در هم کوبید.

پیروزی بارسا در آخرین مینی کلاسیکو در مینی استادی 

اولین مینی کلاسیکو فصل در اوایل سال برگزار شد، اما در خارج از مینی استادی. مردان اوزه بیو ساکریستان 3 بر 2 شکست خوردند. اما آبی و اناری ها در ماه ژانویه انتقام گرفتند. دو گل از سرجیو آراخو و یک گل از جرارد دلوفئو، سه امتیاز بازی را به بارسایی داد که مینی استادی را پر از تماشاگر می دید.



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 19:22 | نویسنده : Po0Ya |