لئو مسی کابوس اونای امری

بازیکن آرژانتینی در 15 بازی 15 گل برابر تیم های اونای امری به ثمر رسانده است.

والنسیا با دریافت نه گل بیشتر از بقیه تیم ها از مسی آسیب دیده در حالیکه او مقابل اسپارتاک مسکو چهار گل زده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


با ده باخت و پنج تساوی در واقع امری هیچ وقت نتوانسته بارسا را وقتی مسی داخل زمین است شکست بدهد.

اونای امری این شنبه با سویا در هفته 4 لالیگا در کمپ نو حضور خواهد یافت. این مربی اهل باسک تیمش را برابر یکی از بزرگترین وحشت هایش – لئو مسی – به زمین خواهد فرستاد. مسی در 15 بازی 15 گل برابر تیم های امری به ثمر رسانده که سهم بارسا 10 پیروزی و 5 تساوی بوده و تیم تحت رهبری مربی پیشین آلمریا، والنسیا و اسپارتاک مسکو حتی یک برد هم کسب نکرده است.

هر بازی یک گل 

شروع گلزنی های لئو مسی برابر تیم های امری در بازی برابر آلمریا در فصل 2007/08 بود که نام این بازیکن آرژانتینی در برد خانگی 2-0 در لیست گلزنان ثبت شد.

روند گلزنی برابر والنسیا 

تابستان بعد امری به والنسیا رفت و آن زمان وقتی بود که مسی به کابوس وی تبدیل شد. در مستایا گل اول بازی در تساوی 2-2 را به ثمر رساند و فصل بعد در کمپ نو با هت تریک خود موجب پیروزی 3-0 بارسا شد.

مسی دوباره در مستایا در فصل 2010/11 گل پیروزی را به ثمر رساند و یک سال بعد در کمپ نو چهار گل در پیروزی 5-1 به تور دروازه والنسیا چسباند. نکته جالب اینجاست که این چهار گل بین دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری مقابل والنسیا به ثمر رسید که در آن جام با گل پویول در بازی رفت در مستایا و ژاوی و سسک در بازی برگشت بارسا به فینال رسید.

تاثیرگذارتر در اروپا 

اونای امری در فصل 2012/13 به روسیه رفت و شک نداشت که دیگر مسی در کار نیست اما در لیگ قهرمانان اسپارتاک مسکو همگروه بارسا شد و بازیکن آرژانتینی دو گل در بازی 3-2 در کمپ نو به ثمر رساند که در این بازی بارسا بازی باخته را به برد تبدیل کرد.در مسکو نیز دو گل در پیروزی 3-0 زد تا بهترین بازیکن جهان چهار گل در دو بازی برابر امری در اروپا به ثمر رسانده باشد.

کار امری در مسکو زود به پایان رسید و به اسپانیا برگشت؛ مربیگری سویا را از میشل گرفت و و در بازی در کمپ نو 2-1 برابر تیم تیتو ویلانوا شکست خورد. طبق معمول مسی گل پیروزی را زد.

شنبه دوباره مسی و امری رو در روی هم قرار خواهند گرفت و بازیکن آرژانتینی در تلاش خواهد بود تا رکورد هر بازی یک گل خود را حفظ کند.

هشت باخت پیاپی برای امری در نیوکمپ 

امری این شنبه برای نهمین بار به کمپ نو خواهد آمد. از نخستین بازی او با آلمریا در فصل 2007/08 که به باخت تیمش منجر شد تا آخرین بازی که 2-1 با سویا شکست خورد، امری پنج بار با والنسیا و یک بار با اسپارتاک مسکو به این ورزشگاه آمده است و بدون برد با 23 گل خورده و تنها 5 گل زده کمپ نو را ترک کرده است.



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 19:24 | نویسنده : Po0Ya |