چالش های پیش روی بارسلونا در فصل جاری لالیگا

ارسلونا شروعی خوبی در ابتدای فصل جدید خود تحت هدایت تاتا مارتینو داشته است.

کاتالان ها در پی آن هستند تا روند خوبشان در سالهای گذشته را تداوم بخشند و بار دیگر به قله اروپا برسند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در ادامه به بررسی مهم ترین چالش های بارسا در رقابت های این فصل لالیگا خواهیم پرداخت.

1- شکست دادن رئال سوسیداد در آنوئتا 

رئال سوسیداد که چند فصلی را در دسته پایین سپری کرد، پس از بازگشتش به لالیگا، در سالهای اخیر برای بارسلونا که در اوج دوران تاریخ خود بسر می برد همواره در ورزشگاه خانگی اش - آنوئتا - حریف مشکلی بوده است و بارسلونا نتوانسته است این حریف سرسخت را در باسک شکست دهد. اگرچه در 3 فصل اخیر بارسا با بدشانسی و گاها با تیم دوم بازیها را در زمین سوسیداد با شکست یا تساوی به پایان رساند، اما شاگردان تاتا مارتینو امیدوارند ورزشگاه آنوئتا را این فصل با پیروزی ترک کنند که شاید نیمار کلید گمشده این دیدار باشد!

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


2- پیروزی در اولین دیدار با بیلبائو در ورزشگاه جدید این تیم 

بیلبائو که یکی از قدیمی ترین باشگاههای اسپانیاست، در پایان فصل گذشته ورزشگاه تاریخی 100 ساله اش را ترک کرد تا در ورزشگاه جدیدش با همان نام قبلی سن مامس اما در حضور 10 هزار هوادارا بیشتر به میدان برود. کاتالانها می خواهند در اولین حضورشان در این ورزشگاه،در برابر چشمان بیش از 50 هزار هوادارا باسکی پیروز میدان سن مامس جدید باشند و مسی می خواهد عنوان اولین گلزن بارسایی این ورزشگاه لقب بگیرد و آنرا به عناوین قبلی خود بیفزاید!

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


3- پاره کردن نوار گلزنی رونالدو در نیوکمپ 

کریستیانو رونالدو توانسته در 6 الکلاسیکوی پیاپی در نیوکمپ گلزنی کند و از این حیث رکورددار شود. اما کاتالان ها می خواهند در این فصل نوار گلزنی او را در نیوکمپ پاره کنند و اجازه ندهند تا ستاره پرتغالی مادرید رکورد خود را بهبود ببخشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


4- کلین شیت برابر رئال مادرید

از آخرین باری که بارسلونا برابر رئال مادرید توانست دروازه خود را بسته نگه دارد بیش از 2 سال می گذرد که همان بازی معروف 2-0 در برنابئو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می باشد. پس از آن در 13 ال کلاسیکو بارسلونا نتوانسته درالکلاسیکو کلین شیت کند، اگرچه رئال مادرید در این زمینه دست کمی از بارسلونا ندارد و در 22 دیدار قبلی الکلاسیکو طی 5 سال گذشته، فقط یکبار آن هم در فینال جام حذفی 2011 توانسته دروازه اش را بسته نگه دارد. با این حال، هواداران امیدوارند با توجه به فرم خوب امسال والدز و آمادگی مدافعین در این فصل به رهبری کاپیتان پوبول، بارسلونا اجازه گلزنی به رئال مادرید را در الکلاسیکو ندهد و خط حمله 250 میلیونی رئال را ناکام بگذارند.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


5- شکستن رکورد گلزنی تاریخ لالیگا 

فصل گذشته بارسلونا توانست با رکورد امتیازی لالیگا برابری کند، هر چند که با به ثمر رساندن 115 گل توانست رکود گلزنی تاریخ باشگاه را بشکند اما نتوانست رکورد گلزنی تاریخ لالیگا را با 121 گل از چنگ رئال مادرید در آورد. اگرچه در فصل جاری هواداران از اضافه نکردن مدافعی درخور نام بارسا به تیم نگران هستند، ولی هواداران این امید را دارند که در فصل جاری و با آمدن نیمار، هماهنگ شدن او با تیم، آمادگی این فصل الکسیس، هدر ندادن موقعیتهای گلزنی توسط او و پدرو و حضور بهترین بازیکن جهان بارسلونا به این امر دست یابد. هر چند آمادگی هافبکهای خلاق و گلزن تیم نیز در تحقق این مهم بسیار موثر است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


6- شکست دادن ختافه در کلیسیوم آلفونسو پرز 

ختافه در ورزشگاه کوچک و منحصر بفردش همواره حریف مشکلی برای بارسلونا بوده است، اما پس از حضورش در لالیگا، هر بار که آبی اناریها این تیم چغر مادریدی را در ورزشگاهش کلیسیوم آلفونسو پرز شکست داده اند، توانسته اند قهرمان لالیگا شوند و بالعکس! حالا هواداران همچون فصلهای گذشته منتظر این دیدار مهم هستند و امیدوارند تا بارسلونا پیروز میدان کلیسیوم آلفونسو پرز شود تا خیالشان از قهرمانی لالیگا راحت شود!

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


در پایان باید یادآور شد که بارسلونا برای تحقق این موارد، دارای انگیزه بیشتری می شود ولی برای رسیدن به آنها عقده و وسواس روحی ندارد و همه می دانیم که فارغ از هر نتیجه ای که در زمین مسابقه بدست آید، بارسلونا تمام توانش را برای رضایت هواداران متعصبش بکار می گیرد



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 19:26 | نویسنده : Po0Ya |