لیونل مسی در رای گیری تیم ستارگان فیفا شرکت کرد

ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا نخستین فردی بود که در مراسم رای گیری جهت انتخاب اعضای تیم ستارگان سال 2013 فیفا شرکت کرد.

عصر روز پنج شنبه لیونل مسی با رای خود، آغاز گر مراسم رای گیری تیم ستارگان فیفا بود. این رای گیری برای انتخاب بهترین فوتبال سال برگزار می شود که تمامی فوتبالیست های حرفه ای دنیا در رای گیری برای انتخاب این لیست شرکت می کنند. ستاره آبی اناری ها در حالی نخستین رای این انتخابات را درون صندوق انداخت که خود او سال گذشته در همین لیست ستارگان قرار داشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


مسی گفت: «حضور در این مکان و شانس دوباره برای انداختن نخستین رای این انتخابات باعث افتخار است. این موضوع باعث سرفرازی است زیرا بسیاری از بازیکنان و همکاران من در آن شرکت می کنند و تنها ملاک انتخاب، رای فوتبالیست های حرفه ای دنیاست. آنها به خوبی می دانند که چگونه از ارزش ها و کیفیت های یک بازیکن قدردانی کنند و همین مساله است که ارزش حضور در تیم ستارگان فیفا را چندین برابر می کند».

این نهمین سالی است که مراسم انتخاب تیم ستارگان (فیف پرو) برگزار می شود؛ مراسمی که طی آن 50 هزار تعرفه رای به 68 کشور در سراسر دنیا ارسال می شود. از یازده بازیکن برتر که در این رای گیری انتخاب می شوند و در قالب ترکیب 4-3-3 معرفی می شوند، روز دوشنبه 13 ژانویه (23 دی) در مراسم اهدا جایزه توپ طلا در شهر زوریخ سوییس تقدیر می شود.

تیم ستارگان سال گذشته 

کاسیاس، آلوز، پیکه، مارسلو، راموس، اینیستا، ژابی آلونسو، ژاوی هرناندز، مسی، رونالدو و فالکائو.



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 19:30 | نویسنده : Po0Ya |