اخبار جدید فوتبال
مارتینو : این جام مال تیتو است

زمانی که برای یک جام می جنگی، آنچه مهم است فتح آن است. حالا اسمش هر چه می خواهد باشد. ما می خواستیم با سرعت بالا و دقت زیاد جام را مال خودمان کنیم.

 


 

تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا در پایان بازی تیمش برابر اتلتیکو مادرید که با کسب اولین جام قهرمانی این فصل بارسا همراه بود در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

فرصت های کم گلزنی: من این طور فکر نمی کنم. ما یک پنالتی داشتیم و نیمار و مسی فرصت های متعددی داشتند. آیا این فرصت ها در مقایسه با مالکیتی که بر توپ داشتیم کم بود؟ نه. بیشترین موقعیت های بارز گلزنی را ما داشتیم. ۳ شوت به دروازه داشتیم و والدس ۲ توپ را مهار کرد. آنها ۲ بار به دروازه ما رسیدند و والدس مانع از گلزنی آنها شد. باید برخی مسائل را اصلاح کنیم.

داوری: من هیچ حرفی برای گفتن در مورد داور ندارم.

نیمکت نشینی اینیستا: به نظر من در بازی چهارشنبه باید این ۱۱ نفر را به میدان می فرستادم. دیگر حرفی برای گفتن نیست.

ویلانووا: این دقیقا چیزی است که قبل از بازی هم گفتم. هیچ چیزی تغییر نکرده. این فینال را عملکرد خوب پارسال تیم، پیش روی ما گذاشت. اگر قهرمان شدیم، این قهرمانی مال تیتو و اعضای کادر فنی است.

ارسال های بلند: تساوی در بازی رفت هم با ارسال های بلند به دست آمد. گاهی وقت ها نیاز است که با توپ های بلند بازی کرد. ما در این بازی هم سعی کردیم که با ۵ بازیکن میانی این سیاست را دنبال کنیم. همان طور که در بازی رفت هم اتفاق افتاد، وقتی حریف از نظر فیزیکی قوی است باید این طور بازی کرد.

خطاها: این خطاها اتفاق افتاد. فکر می کنم اتلتیکو ۲۳ خطا داشت و بارسا ۱۰ تا.

۴۰ روز تمرین و حالا جشن قهرمانی: این قهرمانی مال بازیکنان است؛ چون شایستگی اش را دارند.

سطح فوتبالی بارسا: زمانی که برای یک جام می جنگی، آنچه مهم است فتح آن است. حالا اسمش هر چه می خواهد باشد. ما می خواستیم با سرعت بالا و دقت زیاد جام را مال خودمان کنیم. فصل تازه شروع شده و به نظرم اصلا بد نیست. ما می بایست دوباره حس می کردیم که قوی هستیم. شاید تیم ما و رئال بیش از سایر تیم ها روی فرم هستند.

مسی: من با مسی صحبت کردم. به نظر من خیلی هیجان انگیز است که او پست بازی اش را تغییر دهد. او ممکن است از گلزنی دور شود ولی در مصاف های تک به تک خیلی ساده تر از سد حریفان عبور می کند.

مسی و نیمار: هر کدام از آنها بازی خوبی را انجام دادند؛ درست است که خیلی با هم مشارکت نداشتند، چون زیاد همدیگر را پیدا نمی کردند. نیمار کمی عقب تر بود و لئو هر زمانی که عقب می رفت در سوی دیگر میدان بود. شرایط فیزیکی با انجام بازی های بیشتر بهتر می شود و ما نمی توانیم در ابتدای فصل در مورد بازیکنان ریسک کنیم.

|+| نوشته شده توسط در پنجشنبه 7 شهریور1392 و ساعت 10:36 | آرشیو نظرات
سیمئونه : بیشتر از بارسا فرصت گلزنی داشتیم

لالیگا تا چندین سال دیگر از آن یکی از این دو تیم خواهد بود و این هم به خاطر قدرت اقتصادی بارسا و رئال است. این باعث می شود تا ما از کورس قهرمانی دور شویم.

 


 

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در پایان بازی تیمش مقابل بارسلونا در بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا حسرتی از عملکرد تیمش نداشت و به این نکته اشاره کرد که برخوردهای به وجود آمده در چنین بازی هایی عادی است.

در اینجا می توانید متن صحبت های سیمئونه به گزارش آ.اس را مطالعه کنید:

داوری: همان طور که شما خبرنگاران از بازیکنان و سرمربیان انتقاد می کنید، به نظرم می آید که یک انتقاد کلی از داوری به عمل خواهد آمد. همه ما می توانیم اشتباه کنیم و باید رشد و پیشرفت را سرلوحه کار قرار داد. در چنین بازی هایی همیشه چنین برخوردهایی وجود دارد و این طبیعی است. بارسایی ها سال هاست که این طور بازی می کنند و ما به روند رشد و پیشرفتمان ادامه می دهیم. با افتخار کار می کنیم و می دانیم که باید بازی کنیم. ما در این بازی موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشتیم ولی شوت های آخرمان خوب نبود.

عملکرد اتلتیکو: این جام هیچ چیزی را مشخص نمی کند. تیم ما رشد زیادی داشته و تعهد در تیم ما محسوس است و از این بابت احساس غرور می کنم.

بارسلونا و رئال برتر از سایرین: لالیگا تا چندین سال دیگر از آن یکی از این دو تیم خواهد بود و این هم به خاطر قدرت اقتصادی بارسا و رئال است. این باعث می شود تا ما از کورس قهرمانی دور شویم. کسب قهرمانی در این بازی های حذفی ممکن تر است ولی بعید می دانم که در لالیگا بتوانیم برای قهرمانی بجنگیم. باید این دو تیم بلغزند تا ما شانس قهرمانی داشته باشیم و این خیلی بعید است.

مشکلات اتلتیکو: ما در نیمه اول دو موقعیت خوب گلزنی داشتیم و در این چنین بازی هایی باید از این فرصت ها بهره برد. والدس عملکرد خیلی خوبی داشت.

صدای سوت از نیمکت اتلتیکو: به نظر من صدای سوت ها از نیمکت بارسا به گوش می رسید یا از سکوهایی که نزدیک نیمکت بارسا بود. به شما این اطمینان را می دهم که سوت ها از نیمکت ما به صدا در نمی آمد.

|+| نوشته شده توسط در پنجشنبه 7 شهریور1392 و ساعت 10:18 | نظر بدهید
بارسلونا صفر - اتلتیکو مادرید صفر : اولین قهرمانی بارسا با تاتا و نیمار

لیونل مسی یک پنالتی را از دست داد و دو بازیکن اتلتیکو هم در اواخر بازی کارت قرمز گرفتند.

 


 

بارسلونا و اتلتیکو مادرید در نیوکمپ به تساوی بدون گل رسیدند و بارسا توانست با گل زده بیشتر در خانه حریف فاتح سوپرجام شود. بازی رفت دو تیم در بیسنته کالدرون به تساوی یک بر یک انجامید.

بارسا در این دیدار نشانی از تیم همیشگی نداشت و آشفتگی و بی ‌دقتی در بازی این تیم بارز بود. پاس‌ های آنها مانند همیشه نبود. دیگو‌ سیمئونه تیمی بسیار سازمان‌ یافته را به میدان فرستاده بود و بارسا نمی ‌توانست دروازه تیبو کورتوا را با خطر خاصی مواجه کند. در آن سو اتلتیکو در حملات نه بازیکنان زیادی داشت و نه رادامل فالکائو را. آنها هم نمی ‌توانستند چندان به موقعیت برسند اما در معدود فرصت ‌هایشان ویکتور والدس درخشید و مانع گل خوردن تیمش شد. دیگر بازیکن خوب بارسا در این دیدار نیمار بود که هر چند بسیار ناهماهنگ با دیگر بازیکنان بود اما در لحظاتی تکنیک تماشایی خود را به رخ کشید.

لیونل مسی و نیمار در ترکیب ثابت بارسا حضور داشتند و داوید ویا هم در ترکیب اتلتیکو بود. همچنین سسک فابرگاس به جای آندرس اینیستا در خط میانی بارسا بازی می ‌کرد.

تنها موقعیت قابل ذکر نیمه اول برای اتلتیکو بود. فیلیپه لوئیز، مدافع چپ اتلتیکو به پیش تاخت و توپ را به آردا توران سپرد. آردا با گذر از جرارد پیکه شوتی محکم زد که والدس آن را عالی دفع کرد.

دو تیم در نیمه دوم هم موقعیت‌ های خاصی نداشتند. اما تنش بین بازیکنان بسیار بالا بود و در نهایت فیلیپه لوئیز در دقیقه ۸۱ اخراج شد. او از ابتدای بازی با دنی آلوس و مسی تنش داشت و در نهایت با آرنج به صورت آلوس کوبید و کارت قرمز گرفت.

دیگر بازیکن اخراجی اتلتیکو آردا بود که البته ۲۰ دقیقه بعد از تعویض و از روی نیمکت اخراج شد. اتلتیکو البته خوش ‌اقبال بود که یکی دیگر از بازیکنانش به دلیل لگد کردن کمر آلوس کارت قرمز نگرفت.

بهترین فرصت برای گلزنی بارسا در دقیقه ۸۹ پیش آمد. خوان ‌فران ساق پای پدرو تازه ‌وارد را زد و داور اعلام پنالتی کرد. مسی پشت توپ ایستاد اما ضربه او به تیر دروازه خورد و برگشت.

در نهایت تاتا مارتینو توانست اولین قهرمانی خود را با بارسا جشن بگیرد.

|+| نوشته شده توسط در پنجشنبه 7 شهریور1392 و ساعت 3:52 | نظر بدهید
مارتینو : امیدوارم که بتوانم برای جلب اعتماد همه این جام را فتح کنم

می خواهم که نیمار شرایط خوبی داشته باشد و حس کنیم که به او کمک کرده ایم. ما مورد او را به بهترین نحو ممکن دنبال خواهیم کرد. این موضوعی است که همه رسانه ها به آن توجه دارند.

 


 

جراردو تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی بارسلونا در کنفرانس خبری اش قبل از مصاف شاگردانش با اتلتیکو مادرید در دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. در اینجا می توانید متن صحبت های او را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

خرید یک مهاجم: ما با همان بازیکنانی که از روز اول کار را با آنها شروع کردیم، ادامه می دهیم. از تیممان راضی هستیم و به همین ترتیب ادامه خواهیم داد. هر چند که تنها چند روز تا پایان بازار نقل و انتقالات باقی باشد. به عنوان سرمربی نیازهای تیم را قبل از شروع فصل اعلام کردم و نه قبل از شروع یک تورنمنت خاص. من می دانم که این تیمی است که می خواهم با آن کار کنم. در مورد خرید مدافع هم قبل از شروع فصل گفتم که فعلا نیازی نیست و اگر لازم باشد در بازار زمستانی دست به کار خواهیم شد.

مسی: مسی حالش خوب است و خیلی عادی به تمریناتش ادامه می دهد. او به تمرینات گروهی بازگشته و با بازیکنانی که در بازی با مالاگا حضور نداشتند، قوی تر از قبل کار را دنبال می کنند.

نیمار: او در حال آماده سازی است و تصمیم خواهیم گرفت که چه زمانی از ابتدا برای تیم بازی کند. خود من هم انگیزه های زیادی دارم تا او را در کنار مسی ببینم ولی روند پیشرفت تک تک بازیکنانم برایم مهم است. واقعا تاثیرگذار است که یک بازیکن ۱۰ یا ۱۲ سال اینجا بازی می کند و بحث یک بازی نیست. من می خواهم که نیمار شرایط خوبی داشته باشد و حس کنیم که به او کمک کرده ایم. ما مورد او را به بهترین نحو ممکن دنبال خواهیم کرد. این موضوعی است که همه رسانه ها به آن توجه دارند و مردم دوست دارند راجع به آن بخوانند. نیمار رفتار بی نظیری دارد. ما خیلی با هم حرف می زنیم. طبیعی است که همه بازیکنان می خواهند بازی کنند، چه یک چهره خاص باشند و چه نه. ما به دنبال بهترین راه هستیم تا نیمار تدریجا در تیم جا بیفتد. انتخاب او برای پیوستن به بارسلونا برای بازی کردن در کنار مسی بود. به نظرم همه چیز را خیلی خوب مدیریت می کنیم و باید در نیم ساعت، آنچه همه در طول یک بازی کامل ارائه می دهند را ارائه کنیم. نیمار یک پسر عادی است و به نظر می رسد که با فشاری که روی دوشش است کنار آمده.

بازیکنان میانی: از همان روز اول در مورد اعمال سیستم چرخشی صحبت کردیم و همه از این حرف ها خوششان نمی آید. باید پایه و اساس تیم را حفظ کرد ولی فکر می کنم که خوب است که همه حس کنند که در تیم مشارکت دارند و مهم هستند. آنچه برای من مهم است، این است که همه آماده بازی کردن هستند. در طول سال برخی بازیکنان بیشتر از سایرین بازی خواهند کرد.

خطا بر روی نیمار: کسی که باید جلوی این خطاها را بگیرد داور بازی است. ما با بازیکنانی که از خط میانی رو به جلو حرکت می کنند صحبت کرده ایم. به آنها گفتیم که خیلی سریع توپ را روی زمین به گردش در بیاورند و بدون اتلاف وقت بازی را جلو ببرند.

اتلتیکو مادرید: منطقی است که آنها بارسلونا را مدعی قهرمانی بدانند. بعد از آن بستگی به ما دارد تا چطور از پس این کار بر بیاییم. این موضوع مرا نگران نمی کند و بازیکنان می دانند که چطور با این شرایط کنار بیایند. اتلتیکو حریف سرسختی است و شرایطی مشابه با ما دارد. بعید می دانم که بازی متفاوت با بازی رفت باشد. ما مالکیت توپ را در اختیار خواهیم داشت و آنها هم به دنبال فضا خواهند بود.

حمایت هواداران: من همیشه به همه چیز فکر می کنم، به فوتبال فکر می کنم و خودم را در زمین فوتبال حل می کنم. نمی توانم به آوردن هواداران آرژانتینی فکر کنم. من حالا سرمربی جدید تیم هستم.

مدعی قهرمانی: تمام جام ها مهم هستند. وقتی بارسا رقابت می کند، همیشه برای قهرمانی می جنگد و بازی چهارشنبه شب هم بر سر کسب یک جام است. همه ما دوست داریم که قهرمان شویم. فصل شروع شده و تزریق روحیه با کسب یک جام کار مهمی است.

بوسکتس: او بازیکن فوق العاده ای برای این تیم است. بارسلونا روی او سرمایه گذاری بزرگی انجام داده.

اعضای کادر فنی: ما با همان تیم همیشگی به کار ادامه خواهیم داد و زمان نشان خواهد داد که آیا به شما درست گزارش می دهند یا غلط و آیا من دروغ می گویم یا نه.

اینیستا: بازیکنانی هستند که به زمان بیشتری نیاز دارند تا به اوج برسند. اگر بازی های زیادی پیش رو باشد، کار سخت تر می شود.

قهرمانی: این چیزی است که من در آن دخالتی نداشته ام. موفقیت در لالیگا، کار بازیکنان تیم، تیتو ویلانووا و جوردی روراست. من در زمان سقوط آزاد تیم از راه رسیدم و امیدوارم که بتوانم برای جلب اعتماد همه این جام را فتح کنم. قطعا هر چه به بازی نزدیک تر شویم، نگرانی من بیشتر می شود. تیم های زیادی در دنیا نیستند که مثل بارسا بازی کنند. نباید ترسی داشته باشیم و یا شیوه بازی مان را تغییر دهیم.

|+| نوشته شده توسط در چهارشنبه 6 شهریور1392 و ساعت 11:18 | نظر بدهید
سیمئونه : امیدوارم که مسی و نیمار بتوانند بازی کنند

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، بارسلونا را مدعی قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا می داند.

 


 

دیگو پابلو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، در آستانه بازی حساس امشب تیمش مقابل بارسلونا در دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

او امیدوار است که مسی و نیمار بتوانند در این بازی حضور یابند و در صحبت هایش در مورد شرایط ایکر کاسیاس و مسائل مختلفی صحبت کرده. متن صحبت های سیمئونه را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

بارسا مدعی قهرمانی: بازی را به صورت برابری شروع می کنیم و هیچ چیزی تغییر نکرده. هر یک از دو تیم می تواند به قهرمانی برسد ولی با توجه به اینکه بارسا در خانه بازی می کند و با در نظر داشتن ویژگی های فوتبالی بارسا، آنها مدعی قهرمانی هستند. من دوست دارم که در آینده سوپرکاپ اسپانیا تک بازی باشد و نه به صورت رفت و برگشت و فینال هایی مثل لیگ اروپا دو بازی باشد. ما در بازی امشب در خانه حریف به میدان می رویم و امیدوارم بتوانیم در سطح خوبی باشیم.

سیستم بازی اتلتیکو در این مسابقه: بدون تغییر کلی ساختار، باید به بررسی گزینه های مختلف پرداخت. شیوه های مختلفی برای برد وجود دارد. با سلاح هایی که داریم می توانیم شانس فتح جام را داشته باشیم.

مسی: امیدوارم که مسی و نیمار بتوانند در این بازی حضور داشته باشند تا بازی تماشایی تر شود. بارسلونا بازیکنان خوب زیادی دارد و سرمربی بارساست که در این باره تصمیم می گیرد.

عدم اخراج بوسکتس در بازی رفت: داوران مقصر نیستند. آنها هم مثل ما می توانند اشتباه کنند. امیدوارم که بتوان به نحو بهتر از این داوری کرد.

بازی امشب: بارسلونا بهتر از ماست و ما باید آماده باشیم. بازی ۹۰ دقیقه ای است و باید بدانیم که چه زمانی می توان چه کاری کرد.

کاسیاس: دلیلی نمی بینم که در مورد کاسیاس صحبت کنم. چون ما کورتوا را داریم و دو دروازه بان دیگر تیم ما هم منتظر آن هستند تا فرصت بازی بیابند. از نظر دروازه بانی مشکلی نداریم.

نگرانی در مورد ترکیب اصلی: بازیکنان من نشان داده اند که فقط به برد فکر می کنند. آنها کاملا متمرکز هستند. ما فقط به بازی با بارسا فکر می کنیم.

صحبت های دل بوسکه در مورد کاسیاس: تمام بازیکنان مهم هستند. برای من گروه بازیکنانم مهم و سرنوشت ساز هستند.

|+| نوشته شده توسط در چهارشنبه 6 شهریور1392 و ساعت 11:1 | نظر بدهید
بارسلونا - اتلتیکو مادرید : بازگشت ویا به نیوکمپ برای فتح جام

دو تیم در حالی از دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا در نیوکمپ به جدال هم می روند که حضور مسی به دلیل مصدومیتی که دارد برای این بازی قطعی نیست ولی احتمالا او در این بازی حضور خواهد داشت.

 


 

بارسلونا و اتلتیکو مادرید چهارشنبه شب در نیوکمپ از دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا به جدال هم خواهند رفت تا در نهایت سرنوشت تیم قهرمان سوپرجام اسپانیا مشخص شود.

کاتالان ها موفق شدند در دور رفت این دیدار به تساوی ارزشمند ۱-۱ برسند، گلی که نیمار در دقیقه ۶۶ بازی به ثمر رساند تا گل داوید ویا در بیسنته کالدرون بی اثر شود.

بنابراین شاگردان تاتا سرمربی بارسلونا امیدوارند تا بتوانند برای یازدهمین بار طی پنجمین حضور متوالی شان در این رقابت، قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را تجربه کنند.

در عین حال اتلتیکو مادرید در تاریخ باشگاهش تنها یک بار موفق به قهرمانی در این جام شده که به فصل ۱۹۸۵-۱۹۸۴ بازمی گردد. از آن زمان به بعد آنها تنها ۳ بار به نایب قهرمانی رسیده اند.

در آستانه این بازی بارسلونا نگرانی هایی از بابت مصدومیت جدید بازیکنانش دارد. حضور آدریانو به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ هنوز مشخص نیست در حالی که ابراهیم آفلای و کارلس پویول نیز مصدوم هستند.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که با ۱۰ گل زده در این جام بهترین گلزن تاریخ سوپرجام اسپانیا محسوب می شود، احتمالا در این بازی حضور خواهد داشت. او به دلیل مصدومیتی که گریبانگیرش شد در جریان بازی رفت دو تیم زمین مسابقه را ترک کرد و نتوانست در پیروزی ۱-۰ برابر مالاگا تیمش را همراهی کند؛ هر چند که او به تمرینات بازگشته و احتمالا در این بازی برای تیم کاتالان به میدان خواهد رفت.

در عین حال اتلتیکو مادرید با نداشتن هیچ بازیکن مصدوم و محرومی می تواند با تمام قوا و تیمی کامل به میهمانی بارسلونا در نیوکمپ برود. آنها این هفته برابر رایو وایکانو نیز به برد پر گل ۵-۰ دست یافتند.

در آن بازی دیگو کاستا دومین گلش و سومین گل فصل جدید را به ثمر رساند و به نظر می رسد آماده ترین بازیکن تیم دیگو سیمئونه باشد.

در نتیجه در صورتی که اتلتیکو می خواهد فاتح این جام شود باید در نیوکمپ موفق به گلزنی شود تا پس از فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ برای نخستین بار در نیوکمپ به پیروزی برسد.

|+| نوشته شده توسط در چهارشنبه 6 شهریور1392 و ساعت 9:36 | نظر بدهید
کوتاه از اسپانیا

مهمترین اخبار امروز فوتبال اسپانیا را با هم مرور می کنیم.

 


 

سرخیو بوسکتس قراردادش را با بارسا تمدید کرد، کریستین تیو جمعه تمدید کرده بود

در انتظار پیوستن به رئال؛ گرت بیل در تمرینات تاتنهام حضور پیدا نکرد

دیگو سیمئونه: امیدوارم مسی و نیمار در دیدار برگشت سوپرکاپ بازی کنند

استفان ام بیا از کیو پی آر به طور قرضی به سویا پیوست

قول ساندرو روسل: صادق و شفاف عمل خواهم کرد

پدر نیمار: او نزدیک بود در بچگی در تصادف اتومبیل کشته شود

|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 5 شهریور1392 و ساعت 20:34 | نظر بدهید
ژاوی : حالم از هر زمان دیگری بهتر است

مغز متفکر باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که اردوی پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته و از نظر روحی و فیزیکی شرایط بهتری نسبت به فصل قبل دارد.

 


 

ژاوی هرناندز ستاره باشگاه بارسلونا در گفتگو با بارسا تی وی به آنالیز اوضاع کنونی تیمش پرداخته و در مورد نیمار، والدس، تاتا و شرایط فیزیکی خودش صحبت کرده است.

در اینجا می توانید متن صحبت های ژاوی را مطالعه کنید:

شرایط فیزیکی: حالم بهتر از هر زمان دیگری است. انگیزه هایم مثل وقتی است که فوتبالم را شروع کرده بودم. من مصدومیت های مهمی را پشت سر گذاشته ام ولی امسال را خیلی خوب شروع کردم. توانستم اردوی پیش فصل خوبی داشته باشم و چه از نظر فیزیکی و چه از نظر روانی آماده فصل پیش رو هستم.

خوشبختی در بارسلونا: من در بارسلونا واقعا خوشبخت بودم و هستم و هنوز ۳ سال دیگر از قراردادم با بارسا باقی مانده. امیدوارم که همچنان در سطح خوبی کار را دنبال کنم و در تیم متوقعی مثل بارسا خوب کار کنم. هر فوتبالیستی آرزو دارد که در تیم باشگاهی اش مهم باشد و او را با این خصوصیت بشناسند.

بازی رفت سوپرکاپ: باید به ارزش گلی که نیمار به ثمر رساند مطلع باشیم. اتلتیکو مادرید یکی از تیم هایی است که از نظر تدافعی واقعا قدرتمند است و این ارزش زیادی دارد. اتلتیکویی ها این را ثابت کرده اند، چون می توان دید که افتخارات زیادی کسب کرده اند.

نیمار: نیمار جوان واقعا فروتنی است. او خیلی جوان است ولی نشان داده که هوش زیادی دارد. زمانی که تیم ها در خط دفاعی شان راه را به روی ما می بندند، به این نیاز داریم که بازیکنانی در جناحین تعادل حریف را به هم بریزند و نیمار بازیکنی است که می تواند تفاوت ها را رقم بزند. او به خوبی وارد محوطه جریمه حریف می شود و گل می زند و سرنوشتش این است که تفاوت ها را در بارسا رقم بزند.

جدایی تیتو و آمدن تاتا: جدایی از تیتو برای ما سخت بود ولی مارتینو یک لیدر ذاتی است و به خوبی تیم را می شناسد و دانش زیادی را به تیم منتقل می کند. صحبت کردن با او ساده است و او راحت ما را درک می کند.

والدس: او الگوی بزرگی در داخل رختکن تیم ما چه از نظر سطح فوتبالی و چه از نظر انسانی است. والدس همیشه به تیم وابسته است و یک برنده بزرگ است. نمی توان او را به خاطر هیچ چیزی سرزنش کرد. او تصمیم گرفته که بارسا را ترک کند و باید به او احترام گذاشت. امسال او تمام توانش را به کار خواهد گرفت، مثل همیشه. وقتی هم که از اینجا برود همه ما دلتنگش خواهیم شد. از نظر من والدس بهترین دروازه بان تاریخ بارسلوناست و باید از این یک سال حضور او در اینجا نهایت لذت را ببریم.

|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 5 شهریور1392 و ساعت 13:55 | نظر بدهید
بازگشت مسی به تمرینات گروهی بارسا

طبق اعلام وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا لیونل مسی به تمرینات گروهی آبی و اناری ها بازگشته و می تواند در بازی با اتلتیکو برای تیم کاتالان به میدان برود.

 


 

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا از روز دوشنبه به تمرینات گروهی تیمش بازگشته است و با سایر هم تیمی هایش به تمرین می پردازد.

طبق اعلام وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا و بازتاب این خبر در روزنامه آ.اس ستاره آرژانتینی حالا به سایر هم تیمی هایش پیوسته و کاملا عادی و بدون هیچ ناراحتی و دردی در جلسه تمرینی صبح دیروز حضور یافت.

لیونل مسی که در جریان بازی رفت تیمش در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه عضله همسترینگ مصدوم شده بود، به دلیل خونریزی عضلانی شانس حضور در بازی با مالاگا را از دست داد ولی بعید به نظر می رسد که مشکلی برای حضور در بازی برگشت بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید داشته باشد.

در جلسه تمرینی روز دوشنبه، بازیکنانی که در بازی بارسلونا مقابل مالاگا در ترکیب ثابت بودند، در جلسه بازیابی شرکت کردند و سایر بازیکنان تمرینات عادی شان را دنبال نمودند.

|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 5 شهریور1392 و ساعت 13:17 | نظر بدهید
پیشنهاد 40 میلیون یورویی پاری سن ژرمن برای پدرو

رادیو مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه فرانسوی حالا به سراغ پدرو رودریگز آمده اند.

 


 

روزنامه مارکا در گزارش خود به نقل از رادیو مارکا به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی را برای جذب پدرو رودریگز به دفتر باشگاه کاتالان ارائه کرده اند.

این در حالی است که هنوز ۳ سال دیگر تا پایان قرارداد پدرو زمان باقی است ولی سران باشگاه فرانسوی بدین ترتیب تمایلشان را به گوش ستاره جوان و اسپانیایی تیم کاتالان رسانده اند. پدرو اخیرا راجع به آینده اش گفته:" من فقط به موفقیت با بارسلونا فکر می کنم ولی این افتخار بزرگی است که تیم های دیگری به من توجه دارند. "

پدروی اسپانیایی که زاده تنریف است در فصول اخیر در سطح خیلی بالایی برای بارسا توپ زده و به همین خاطر هم هست که تیم های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند. هنوز یک هفته دیگر تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی باقی است و طبیعتا سران بارسلونا به این پیشنهاد پاسخ مثبت نخواهند داد.

|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 5 شهریور1392 و ساعت 12:24 | نظر بدهید
دل بوسکه میهمان سرزده رختکن بارسا در لاروسالدا

سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از پایان بازی مالاگا - بارسلونا در رختکن تیم کاتالان با سرمربی آرژانتینی بارسا دیدار کرد.

 


 

بعد از اتمام بازی مالاگا - بارسلونا که با برد ۱-۰ تیم کاتالان در ورزشگاه لاروسالدا به پایان رسید، بیسنته دل بوسکه میهمان سرزده رختکن آبی و اناری ها بود.

سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از به صدا در آمدن سوت پایانی بازی به رختکن بارسلونا رفت و با تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی این تیم خوش و بش کرد تا بدین ترتیب شخصا با تاتا آشنا شود. تاتا مارتینو هم می داند که دل بوسکه تمایل زیادی دارد که دوستی خوبی میان آنها برقرار شود و استقبال گرمی از سرمربی ماتادورها داشت. دل بوسکه هم کسب این ۳ امتیاز حساس را به تاتا و شاگردانش تبریک گفت.

|+| نوشته شده توسط در سه شنبه 5 شهریور1392 و ساعت 10:23 | نظر بدهید
ژاوی : لالیگا تنها دو مدعی ندارد

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، به تازگی اعلام کرد که فاصله رئال و بارسا از سایر تیم های لالیگا موجب شده تا این رقابت ها خسته کننده شود.

 


 

ژاوی، هافبک بارسا، این ادعا را که تنها دو تیم مدعی قهرمانی در لالیگا هستند را رد کرد.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، به تازگی اعلام کرد که فاصله رئال و بارسا از سایر تیم های لالیگا موجب شده تا این رقابت ها خسته کننده شود اما ژاوی معتقد است که تیمش برای قهرمانی در لالیگا بیش از یک رقیب دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من اعتقاد ندارم که تنها دو تیم مدعی قهرمانی در لالیگا هستند. تیم های دیگری هم برای قهرمانی خواهند جنگید. مالاگا شب گذشته ثابت کرد که نمی توان هر تیمی را به راحتی شکست داد. آنها در نیمه اول خیلی خوب دفاع کردند. آنها از پاسکاری ما ممانعت می کردند و به همین دلیل ما تلاش کردیم تا از کناره ها به دروازه آنها نزدیک شویم. آنها در نیمه دوم بیشتر روی ضد حملات کار می کردند اما در مجموع، ما خوب کار کردیم. من راضی هستم. "

انتظار می رفت که نیمار در دیدار شب گذشته از ابتدا به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد. ژاوی معتقد است که این ستاره جوان برزیلی نیاز به زمان بیشتری دارد تا با شرایط جدید تطبیق پیدا کند.

" نیمار خیلی جوان است اما به خوبی تطبیق پیدا کرده است. او نیاز دارد تا گام به گام با ریتم بازی در اینجا هماهنگ شود. من مطمئنم که او به بازیکنی مهم برای ما تبدیل خواهد شد. "

|+| نوشته شده توسط در دوشنبه 4 شهریور1392 و ساعت 17:37 | نظر بدهید
فابرگاس : بارسا فقط مسی و نیمار نیست

آبی و اناری ها در دیدار دیشب مسی را در فهرست نداشتند و نیمار نیز بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. با این وجود، توانستند با گل آدریانو به پیروزی برسند.

 


 

سسک فابرگاس، هافبک بارسا، معتقد است که این تیم با پیروزی شب گذشته مقابل مالاگا ثابت کرد که تنها به مسی و نیمار وابسته نیست.

آبی و اناری ها در دیدار دیشب مسی را در فهرست نداشتند و نیمار نیز بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. با این وجود، توانستند با گل آدریانو به پیروزی برسند و فابرگاس آن را به دلیل وجود بازیکنان خوب زیاد در ترکیب تیمش می داند.

او به خبرنگاران گفت:" تیم تنها به مسی و نیمار وابسته نیست. همه بازیکنان تیم مهم هستند. همه ما مسئولیت هایی در تیم داریم. ما در مقطع پایانی بازی واقعا لحظات دشواری را پشت سر گذاشتیم اما باید بتوانیم چنین شرایطی را پشت سر بگذاریم. ما فصل جدید را با شرایطی تازه آغاز کردیم و باید همچنان پیشرفت کنیم. ما در نیمه اول خوب بودیم اما در آغاز نیمه دوم نتوانستیم مانند قبل فشار بیاوریم. ما هنوز خستگی دیدار سوپرکاپ مقابل اتلتیکو را احساس می کردیم. به همین خاطر خیلی مهم بود که توانستیم در این دیدار پیروز شویم. می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم، موقعیت هایی هم داشتیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم و در دقایق پایانی دچار مشکل شدیم. "

در این تابستان شایعاتی در مورد پیوستن فابرگاس به منچستریونایتد منتشر شده بود اما او تنها روی رسیدن به ترکیب اصلی بارسا تمرکز کرده است.

" من همیشه تلاش می کنم تا کار خودم را انجام دهم. می خواهم همچنان بهتر شوم. هواداران انتظار بیشتری از من دارند و من هم باید به اعتماد آنها پاسخ دهم. می دانم که سرمربی چه چیزی از من می خواهد. تلاش می کنم تا اعتماد سرمربی را جلب کنم. "

|+| نوشته شده توسط در دوشنبه 4 شهریور1392 و ساعت 16:18 | نظر بدهید
مارتینو : نمی خواهم با آنچلوتی وارد جنگ لفظی شوم

ولی در ۲۵ دقیقه پایانی بازی نتوانستیم کنترل میدان را در اختیار داشته باشیم و در همان دقایق بود که مالاگا ۲ بخت خوب گلزنی خلق کرد و می توانست بازی را به تساوی بکشاند.

 


 

جراردو مارتینو سرمربی آرژانتینی باشگاه بارسلونا در پایان بازی دیشب تیمش در ورزشگاه لاروسالدا و برد ۱-۰ مقابل مالاگا به آنالیز عملکرد شاگردانش پرداخت.

مارتینو در آنالیز این بازی گفت:" ما از بد به خوب پیش رفتیم. در نیمه اول خوب بودیم و به بازی عمق خوبی دادیم. البته کمی تحرک کم داشتیم. تا اواسط نیمه دوم کنترل بازی را در دست داشتیم ولی در ۲۵ دقیقه پایانی بازی نتوانستیم کنترل میدان را در اختیار داشته باشیم و در همان دقایق بود که مالاگا ۲ بخت خوب گلزنی خلق کرد و می توانست بازی را به تساوی بکشاند. ما کمی از نظر ثبات کم آوردیم و نتوانستیم بازی را ۲-۰ کنیم. "

او در مورد شروع تیمش در لالیگا گفت:" تمام پروسه ای که تیم به آن نیاز دارد، حضور در این بازی هاست. سال جدید برای ما شروع شده و در همین هفته اول ۳ بازی برگزار کرده ایم. نتایج مثبتی هم گرفتیم، در بازی اول عالی بودیم و در دو بازی بعد لحظات خوبی داشتیم. با این نتایج قوی تر خواهیم شد و با پیروزی در این زمین های سخت قدرت خواهیم گرفت. برد همیشه به تو قدرت می دهد. از اوایل فصل می توانی متوجه شوی که شانست برای موفقیت چقدر است. "

تاتا در مورد گل آدریانو گفت:"دو بال تیم ما تا به اینجای فصل گل زده اند. مهاجمان که همیشه گل می زنند و گلزنی آدریانو نکته مثبتی در تیم ما بود. باید به دنبال اصول دیگری باشیم و یاد بگیریم که وقتی بازی سخت و پیچیده می شود، باید بازی را بست و به حریف اجازه نفوذ نداد."

نیمکت نشینی مجدد نیمار، سوژه بعدی بود:" نیمار در مقایسه با دو بازی اخیر تیم تغییراتی کرده. نمی دانم که تا چه زمانی نیمکت نشینی اش ادامه خواهد یافت. او از نظر روانی آماده است و بررسی می کنیم که چه زمانی برای حضور او در ترکیب اصلی تیم مناسب است. نکته خوب اینجاست که او نیم ساعت بازی کرد و همیشه کارهای مثبتی برای تیم انجام می دهد. در بازی با اتلتیکو این نیمار بود که بازی را به تساوی کشاند و در این بازی هم کارهای خوبی انجام داد. در آینده خواهیم دید که چه خواهد شد و آرزو می کنیم که او در همین شرایط خوب بماند. "

او در مورد صحبت های اخیر آنچلوتی در کنفرانس خبری اش گفت:" من هر چه که گفته باشم، برای رویارویی شخصی با فرد خاصی این حرف ها را نمی زنم و چنین قصدهایی ندارم. من نظرم را گفتم و عقب نشینی هم نمی کنم. دلیلی هم نمی بینم که بخواهم به موضوعی که در کنفرانس خبری ام در بارسلونا شروع کردم و پایانش دادم، ادامه دهم. "

تاتا در توصیه به نیمار هم گفت:" ما خیلی با نیمار حرف می زنیم. نیمار الگوی بزرگی در تیم دارد که مسی نام دارد. تنها چیزی که او می خواهد بازی کردن است. "

سرمربی بارسا در مورد عملکرد مالاگا گفت:" آنها در ۲۰ دقیقه پایانی بازی با مهاجمان بیشتری کار می کردند. نمی دانم  که مالاگا از الان تا پایان فصل چطور کار خواهد کرد ولی آنها کار را برای ما خیلی سخت کردند. "

سرمربی آرژانتینی در مورد ادامه حضور مسی در بارسلونا و عدم همراهی کاروان بارسا در سفر به مالاگا گفت:" مسی در تجهیزات ورزشی بارسلونا تمریناتش را دنبال می کند و باید ببینیم که حالش چطور است. هنوز دو روز دیگر برای تصمیم گیری در مورد حضور یا عدم حضور او در بازی با اتلتیکو زمان داریم ولی از نحوه بهبود او راضی هستیم. "

و در نهایت در مورد انتقال احتمالی بیل به رئال مادرید گفت:" نه به من ارتباطی دارد و نه تصور می کنم که چه می شود. او می تواند خرید خوبی باشد. بیل بازیکن خوبی است. "

|+| نوشته شده توسط در دوشنبه 4 شهریور1392 و ساعت 11:16 | نظر بدهید
مسی : می خواهم به آمادگی صد در صد رسیده تا به تیمم کمک کنم

ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل مالاگا غایب بود.

 


 

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در جریان بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه عضله ران پا دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد. او در بازی دیشب تیمش مقابل مالاگا از هفته دوم رقابت های لالیگا هم غیبت داشت و نتوانست تیمش را همراهی کند.

ستاره آرژانتینی حالا در صفحه اختصاصی اش در شبکه اجتماعی تنسن ویبو که در واقع نسخه چینی فیس بوک است از احساساتش نوشته:" دوست داشتم که در بازی با مالاگا حضور می یافتم ولی می خواهم به آمادگی ۱۰۰٪ رسیده تا بتوانم بازی کنم و به تیمم کمک کنم. "

خونمردگی در عضله ران پای مسی در بازی رفت سوپرکاپ همچنان او را از میادین ورزشی به دور نگاه داشته. هدف و خواسته مسی این است که برای بازی روز چهارشنبه تیمش در دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا به اوج آمادگی برسد تا بتواند به تاتا مارتینو برای رسیدن به اولین جام قهرمانی اش با بارسلونا کمک کند.



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 13:43 | نویسنده : Po0Ya |