35 سالگی کاپیتانی فراتر از یک فوتبالیست مردی فراتر از یک انسان

چهاردهم آوریل سال 1978 پسری در خانواده متعصب سافورکادا به دنیا آمد که بعدها خودش به مظهر تعصب و عشق و علاقه به میهنش کاتالونیا تبدیل شد. کارلس کوچک درس تعصب و عشق به میهن را از همان کودکی از پدرش آموخت و تا سالهای بعد این عشق و علاقه در او جاویدان ماند تا بازوبند کاپیتانی قوی ترین و تاریخی ترین تیم ایالت کاتالان سالهای سال بوسه گاه او باشد.

بدن کوچک و ظریف نوزاد خانواده پویول خیلی سریع رشد کرد و قوی شد. شاید خودش از آن زمان می دانست که این بدن قرار است معدن ترکش های فوتبال باشد. کارلس زودتر از سایر همسالانش راه رفتن را یاد گرفت و پایش را به توپ آشنا کرد. لاپوبلا دسیور اییدا، یکی از شهرهای ایالت کاتالونیا بود که اتفاقا تیم فوتبال هم داشت.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


همه چیز جز مدافع!

جوزپ، پدر کارلس بیشتر علاقه داشت تا پسرش سراغ درس برود، اما توپ گرد او را چنان مسحور کرده بود که توانست والدینش را متقاعد کند که موقتا در تیم بازی کند. کارلس ابتدا درون دروازه قرار گرفت و مدتی در این پست حضور داشت، اما مصدومیت شانه او را از عقب ترین نقطه زمین فوتبال به جلوترین نقطه برد و در خط حمله قرار داد! پویول که همچنان خانواده اش را مانع حضور در مسیر پرافتخار فوتبال می دانست در مورد شرایطش در آن زمان می گوید: «پدرومادرم هنوز دودل بودند که من فوتبالیست بشوم یا نه. شدیدا من را تشویق به درس خواندن می کردند». کارلس اما چنان نگاه ها را به خود جلب کرد که پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله به او داده شد.



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, | 20:0 | نویسنده : Po0Ya |